Regulamin Sklepu Internetowego selenit.info.pl

  1. Sklep internetowy Selenit dostępny pod adresem internetowym selenit.info.pl prowadzony jest przez Selenit z siedzibą w 80-297 Banino, Miszewko, ul. Gdyńska 20, NIP 6191527588
    Właścicielem Sklepu Internetowego selenit.info.pl jest firma Selenit Monika Wasiela zwana dalej "Sklepem"
  2. Zamówienia można składać jedynie poprzez sklep internetowy.
  3. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 13.00, w soboty, w niedziele oraz w święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.
  4. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą trzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  5. Nieprawidłowo wypełnione formularze zamówienia nie będą rozpatrywane.
  6. Sklep zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień bez podania przyczyny.
  7. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
  8. Ceny towarów znajdujących się w sklepie wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
  9. Zamówiony towar powinien zostać dostarczony pod adres punktu odbioru wskazany przez Zamawiającego w terminie ustalonym w potwierdzeniu zamówienia. 
  10. W przypadku braku towaru w magazynie, Zamawiający jest informowany o tym fakcie, związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia oraz ewentualną zmianą ceny towaru.
  11. Do każdej przesyłki dołączamy potwierdzenie kupna (fakturę VAT lub paragon). W przypadku, gdy Zamawiający jest płatnikiem podatku VAT (np. podmioty gospodarcze) prosimy o upoważnienie do wystawienia faktury VAT bez podpisu odbiorcy.
  12. Sprzedający dopuszcza następujące formy płatności:
    - Przedpłata na konto - na podstawie przesłanej mailem faktury pro forma.
    - Płatne przy odbiorze - za zaliczeniem pocztowym, kurierowi, przewoźnikowi itp.
    - Osobiście -  w siedzibie firmy.
    W przypadku płatności przelewem towar jest pakowany i wysyłany do klienta po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.
  13. W okresie 7 dni od dostarczenia zamówionego towaru, klient ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria nie będą nieuszkodzone, oraz nie będą nosiły jakichkolwiek śladów używania. W przypadku chęci skorzystania z wyżej określonego prawa zwrotu towar należy odesłać na własny koszt na adres Selenit. Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę. Jeżeli towar spełnia powyższe wymagania zostaje wystawiona faktura korygująca, która następnie listem wysyłana jest do klienta. Klient powinien odesłać podpisaną kopię faktury korygującej, po otrzymaniu której Sklep w ciągu 7 dni roboczych dokonuje zwrotu pieniędzy na konto klienta.
  14. Zwroty dokonane niezgodnie z powyższą procedurą nie będą przyjmowane.
  15. Każdą otrzymaną przesyłkę należy sprawdzić przy kurierze i w przypadku uszkodzenia spisać protokół szkody. W przypadku braku protokołu szkody zwroty związane z uszkodzeniem towaru podczas dostawy nie będą przyjmowane.
  16. Towar opuszcza nasz magazyn w terminie wskazanym w potwierdzeniu zamówienia (z wyłączeniem weekendów, dni wolnych, świąt, oraz przerw urlopowych) od momentu wpłynięcia zapłaty na nasze konto. W przypadku przedpłaty i jest dostarczany w wybrany przez zamawiającego sposób.
  17. Oferta ważna tylko na terenie Polski.
  18. Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane techniczne i ceny nie zawierają uchybień lub błędów, które nie mogą jednak być podstawą do roszczeń. W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o skontaktowanie się z Działem Handlowym - telefon: 697430960, 587629040, e-mail: biuro@selenit.info.pl
  19. Sklep zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą Klienci sklepu mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania. Dane osobowe podawane podczas zakupów są przetwarzane tylko i wyłącznie w celu realizacji złożonego zamówienia.


Brak produktów

Do ustalenia Wysyłka
0,00 zł Razem

Do Kasy